راندمانو
قوانین و مقررات

قوانیــن و مقــررات وبسایت راندمانــو

قوانین و مقررات وبسایت راندمانو

ورود کاربران به وبسایت راندمانو و استفاده از خدمات و محتوای آن به معنای آگاهی و پذیرش شرایط، قوانین و نحوه استفاده از خدمات و محتوای ارائه شده توسط آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو  می‌باشد.
لازم به ذکر است که ثبت درخواست سفارش دریافت خدمات و یا دریافت وقت مشاوره از سوی کاربران، به معنای پذیرفتن کامل شرایط و قوانین وبسایت راندمانو است.

قوانین و مقررات وبسایت راندمانو

قوانین عمومی

کلیه اصول و رویه‏‌های وبسایت راندمانو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است.
در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از وبسایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با ثبت اطلاعات خود که در فرم ثبت درخواست درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات راندمانو اقدام کند.
مشتری وبسایت راندمانو، فردی صاحب کسب و کار و یا ایده و یا عضوی از یک تیم کسب و کاری است که خواستار خدمات آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو می‌باشد و اقدام به دریافت مشاوره و یا عقد قرارداد ارائه خدمات از جانب راندمانو می‌کند.

تعریف فروشنده

آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو مسئول ارائه خدمات مندرج در وبسایت می‌باشد. پس از ثبت سفارش دریافت مشاوره آنلاین و یا حضوری، جلسه در زمان مشخص شده برگزار خواهد شد و پس از دریافت مشاوره و در صورت توافق دو طرف، پروپوزال خدمات قابل ارائه به همراه پیش‌نویس قرارداد خدمت مشتری مورد نظر ارسال خواهد شد. 

پس از تایید نهایی مشتری و پرداخت اولیه مبلغ قرارداد، ارائه خدمات توسط راندمانو شروع می‌شود و راندمانو موظف است طبق مفاد قرارداد اقدام به ارائه خدمات در زمان مشخص شده نماید و از طرف دیگر مشتری موظف است تا موارد خواسته شده از جانب راندمانو را به عنوان خوراک اولیه لازم جهت ارائه خدمات، در اختیار آژانس راندمانو و تیم مسئول مربوطه قرار دهد.

ارتباطات الکترونیکی

زمانی که شما درخواست مشاوره و یا دریافت خدمات را از طریق فرم‌های مربوطه بر روی وبسایت ثبت می‌نمایید، و یا از طریق راه‌های ارتباطی دیگر مانند شماره تماس‌های شرکت، آدرس ایمیل و … با ما تماس می‌گیرید و درخواست مشاوره و یا دریافت خدمات می‌کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در فرم درخواست خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد راندمانو برای شما ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه را لغو کنند و یا از طریق راه‌های ارتباطی ما، عدم تمایل خود را اعلام نمایند تا بلافاصله بنا به درخواستشان از لیست خبرنامه ما حذف شوند.
راندمانو همچنین ممکن است برای برخی مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند تا میزان رضایت و نظر مشتریان خود را در ارتباط با کیفیت خدمات دریافتی از راندمانو بسنجد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

وبسایت راندمانو به عنوان بستر آنلاین آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات وبسایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
راندمانو متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از وبسایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از وبسایت راندمانو، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
اسناد و مدارک و اطلاعاتی که به مناسبت انجام خدمات از مشتری کسب می‌گردد به عنوان امانت نزد راندمانو بوده و حق ارائه آن را به اشخاص حقیقی و حقوقی غیر ندارد مگر با کسب اجازه کتبی از مشتری، در غیر این صورت مشتری می‌تواند جهت استیفای حقوق خود اقدام قانونی علیه راندمانو انجام دهد. راندمانو و تیم وی متعهد است تمام اطلاعات دریافتی از سوی مشتری را نزد خود به صورت محرمانه نگه‌داری نماید و از آن‌ها فقط برای انجام تعهدات خود استفاده نماید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات آژانس راندمانو، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط راندمانو جزئی از دارای‌های معنوی ما محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد.
کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از هر یک از مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای راندمانو محفوظ است.

ثبت درخواست مشاوره و دریافت خدمات

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه درخواست‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی می‌‏شوند. آژانس راندمانو به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ارسال درخواست مشاوره و خدمات را می‌‏دهد.
– کلیه درخواست‌های ثبت شده در وبسایت راندمانو در آدرس ایمیل راندمانو و پنل مربوطه ثبت شده و در صف بررسی قرار می‏‌گیرند. این درخواست‌ها به ترتیب پاسخ داده می‌شوند.
درخواست‌های مشاوره نیز مطابق با زمان مشخص شده، بر روی تقویم کاری راندمانو ثبت می‌شود و از طریق ایمیل و یا واتس‌اپ رسمی راندمانو اطلاع‌رسانی می‌شود و در زمان مشخص شده به صورت آنلاین و یا حضوری مطابق با درخواست مشتری برگزار می‌شود.

محتوا

آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و تیم تولید محتوای متخصص و حرفه‌ای استفاده می‏‌کند.
خدمات وبسایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و وبسایت راندمانو تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد وبسایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، آژانس راندمانو هیچ گونه مسئولیتی ندارد. راندمانو خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی با ما در میان بگذارید.

در این مسند با عنوان قوانین و مقررات دریافت مشاوره و خدمات از وبسایت راندمانو، به عنوان بستر آنلاین معرفی و ارائه خدمات آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو، تلاش شد تا جای ممکن به تمامی موارد لازم اشاره شود.
لازم به ذکر است که جزئیات کامل از جمله موضوع قرارداد، مدت زمان انجام، تعهدات راندمانو، جزئیات خدمات، مبلغ قراداد و شرایط پرداخت، حل اختلاف و شرایط فسخ قرارداد متناسب با خدمت درخواستی مشتری در پیش‌نویس قرارداد ارائه خواهد شد و در صورت توافق طرفین بر روی مفاد قرارداد، قراداد نهایی در دو نسخه به امضای طرفین خواهد رسید. هر دو طرف قرارداد ملزم به اجرا و تعهد بر روی تمامی مفاد قرارداد خواهند بود.
در ارتباط با ارائه خدمات مشاوره‌ای، راندمانو متعهد است تا جزئیات مطرح شده در جلسه را به شخص ثالث فاش ننماید و در حفظ اطلاعات رد و بدل شده تمام تلاش خود را مبذول نماید.