راندمانو
وبلاگ راندمانو

مقالات تخصصی و آموزشی

هدف راندمانو کمک به ارتقا و رشد فکری و تخصصی کسب و کارها و علاقه‌مندان به راه‌اندازی، مدیریت و ارتقای بیزینس می‌باشد. در همین راستا تیم تولید محتوای ما با نظارت و بازبینی افراد متخصص در تیم راندمانو به تهیه و تولید محتواهای ارزشمند و مفید برای مخاطبان خود می‌پردازد و تمام تلاش خود را در این راه خواهد کرد. با ما همراه باشید و نظرات خودتان را باهامون به اشتراک بگذارید.

هدف راندمانو کمک به ارتقا و رشد فکری و تخصصی کسب و کارها و علاقه‌مندان به راه‌اندازی، مدیریت و ارتقای بیزینس می‌باشد. در همین راستا تیم تولید محتوای ما با نظارت و بازبینی افراد متخصص در تیم راندمانو به تهیه و تولید محتواهای ارزشمند و مفید برای مخاطبان خود می‌پردازد و تمام تلاش خود را در این راه خواهد کرد. با ما همراه باشید و نظرات خودتان را باهامون به اشتراک بگذارید.

بهترین بازی یادگیری مدیریت
بازی Startup Company بهترین بازی یادگیری مدیریت کسب و کار در واقع یک شبیه‌ساز مدیریت کسب و کار و استارتاپه که به شما اجازه میده تا کسب‌وکار خودتون رو از ابتدا تاسیس کنید و به موفقیت برسونید. در این بازی، شما باید با چالش‌های مختلفی مثل جذب سرمایه …
طراحی وبسایت
طراحی وبسایت (Web Design) در حقیقت یک نوع پروسه محسوب می‌شود که طی آن، لایه‌های مختلف وبسایت شما با استفاده از قالب‌های گوناگون و کدنویسی، طراحی و اجرا می‌شود. طی این پروسه، صفحات مختلف و نقشه وبسایت طراحی می‌شود و محل قرار گیری هر کدام از المان‌های سایت، تعیین می‌شود.
طرح جعبه پکیج محصول با استفاده بسیار آسان و بدون نیاز به دانش و تخصص خاصی برای شما همراهان عزیز راندمانو در قسمت محصولات قرار گرفته است. استفاده از این محصول برای مشاغل خدماتی که نیاز دارند محصول خود را در قالب یک طرح بصری به نمایش بگذارند، کاملا پیشنهاد می‌شود.
تمپلیت ریلز اینستاگرام
همانطور که بسیاری از شما تاکنون متوجه شده‌اید، یکی از بهترین راه‌ها برای وایرال شدن در اینستاگرام استفاده از تمپلیت ریلز و سوار شدن بر روی موج‌های آپدیت ها و ویژگی‌های جدید اینستاگرام است.
نمونه قرارداد طراحی ui و ux
همه ما در قراردادها به دنبال منافع خود هستیم، اما باید توجه داشت برای انعقاد یک قرارداد Ui و Ux موفق باید به دنبال یک تفاهم برد-برد بود. پس برای ایجاد تعادل در یک تفاهم نامه باید منافع و انتظارات طرفین به وضوح مطرح گردد.
سئو وبسایت
سئو وبسایت (Search Engine Optimization, SEO) به مجموعه‌ای از کارهایی می‌گویند که سایت شما را برای موتورهای جستجوگر (مثل گوگل) بهینه می‌کند. وقتی می‌گوییم سایت برای موتورهای جستجوگر بهینه می‌شود منظورمان چیست؟ اصلاً بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر به چه دردی می‌خورد؟
ارزش پیشنهادی برند
ارزش پیشنهادی برند، یکی از پایه‌های اساسی هر کسب‌وکاری محسوب می‌شود که اگر به‌درستی به آن پرداخته شود و طبق اصول برندینگ بتوانید ارزش ویژه برند خود را طراحی کنید، چندین قدم به موفقیت نزدیک‌تر می‌شوید.
تولید محتوا - بنر وبلاگ راندمانو
به فرایند ایجاد محتوا، تولید محتوا می‌گویند. ممکن است یک فیلم درست کنید و آن را در یوتیوب به اشتراک بگذارید، یک عکس در اینستاگرام پست کنید، یا حتی یک پادکست ضبط کرده و در کست‌باکس آن را منتشر کنید، همه این‌ها تولید محتوا به حساب می‌آیند.
شناخت مخاطب
بدون شناخت مخاطب هدف، بازاریابی معنایی ندارد. در مقالات قبلی هم به این موضوع اشاره کرده بودیم که بازاریابی بدون شناخت مخاطب مثل این می‌ماند که فقط تیراندازی کنید، بدون آن که هدف را نشانه بگیرید. خب در این شرایط بعید است که حتی یک تیر شما به هدف بخورد.
تجربه مشتری
در دنیای مدرن امروز، تجارت‌ها هم شکل مدرنی به خود گرفته و یکی از اصلی‌ترین تغییراتی که در تجارت نوین به وجود آمده است، تمرکز روی بینش و تجربه مشتری است. در مدیریت طبقه بندی محصول، باید همیشه یک نگاه به بینش و آگاهی مشتری داشته باشید …
مشاوره استراتژیک
در مشاوره استراتژیک، دیدگاه و برداشت‌های تازه و عینی از چالش‌های سختی که بیزنس با آن روبرو است ارائه می‌شود. مشاور استراتژیک باید مطمئن شود در اخذ هر یک از تصمیمات بزرگ و تعیین کننده در یک بیزنس، تمام زوایای مهم هم در نظر گرفته شده‌اند.
قرعه‌ کشی در اینستاگرام
قرعه‌ کشی در اینستاگرام یکی از راه‌های موثر برای افزایش تعامل با مخاطبان و جذب فالوورهای بیشتر و همچنین ایجاد وفاداری فالورهای فعلی پیج اینستاگرام شما است. این روش به شما این امکان را می‌دهد تا با ایجاد انگیزه و ارائه جوایز، مخاطبان جدید را به پیج خود جذب کنید و یا باعث یادآوری حضور شما برای فالورهای فعلی باشد.
KOL مخفف Key Opinion Leader است که در فارسی به معنای رهبر صاحب نظر یا صاحب نظر کلیدی است. KOL ها افرادی هستند که در یک زمینه خاص دارای اعتبار و نفوذ هستند و نظرات آنها توسط افراد دیگر مورد توجه قرار می گیرد.
قرارداد ادمین اینستاگرام
این نمونه قرارداد با مشاوره و بررسی سه وکیل توانمند که عضو رسمی کانون وکلا کشور هستند تهیه و تدوین شده است. این قرارداد در حدود 30 قرارداد رسمی ما با مشتریانمان مورد استفاده قرار گرفته است و آنقدر کامل، جامع و بدون ایراد بوده است که هیچ کدام از این همکاری‌ها به مشکل بر نخورده است.
طراح سایت هستید؟ تا الان بدون قرارداد طراحی سایت کار کردید؟ بدنبال حرفه‌ای تر جلوه دادن خود هستید؟ دنبال یک قرارداد طراحی سایت بی عیب نقص می‌گردید؟ می‌خواهید حق خود را به صورت مکتوب دریافت کنید؟ این محصول برای شما است!
مدیر پروداکت مارکتینگ کیست
پروداکت مارکتینگ مفهوم تازه‌ای نیست، اما با توجه به منعطف بودن این نقش تعاریف و وظایف مختلفی از آن وجود دارد. خصوصاً با تعریف این نقش در سازمان‌های ایرانی شبهاتی
تحلیل بازار
تحلیل بازار و تحقیق بازار دو مفهوم جداگانه هستند که یکی از آن‌ها، زیر مجموعه آن یکی محسوب می‌شود. تحلیل و تحقیق بازار دو ابزار برای شناخت بهتر مشتریان و نیازهای آن‌ها هستند که با استفاده از این دو ابزار، شما می‌توانید استراتژی بازاریابی برند را پی ریزی کنید.
طراحی وبسایت فروشگاهی
وبسایت فروشگاهی که قرار است محصول یا خدماتی ارائه کند باید اصول معرفی آن‌ها را نیز رعایت کند. این اصول عبارت‌اند از: تصویر باکیفیت محصول، توضیحات کامل دربارۀ آن و ایجاد محلی برای پرسش و پاسخ مخاطبان.
تفاوت مدیر پروداکت مارکتینگ با مدیر محصول
برای درک این تفاوت اینطور در نظر بگیرید که مدیر محصول، محصولات را در قفسه قرار می‌دهد و مدیر بازاریابی محصول محصولات را از قفسه‌ها خارج می‌کند.
product marketing
وظایف مدیر پروداکت مارکتینگ معمولاً به 4 فعالیت اساسی تقسیم می‌شود: یک انجام تحقیق و آنالیز دو ایجاد استراتژی بازاریابی سه برنامه عرضه چهار راه‌اندازی کسب و کار
partner
زمانی که کلمه شریک را می‌شنویم اولین تصورمان این است که او احتمالاْ یک دوست پولدار و بی دغدغه و همچنین کمی زیرک و گاه‌گداری هم آب زیر کاه است. اما این تصور را به کلی نادیده بگیرید!
انتخاب بهترین اسم برای کسب و کار
انتخاب بهترین اسم برای کسب و کار از بحث برانگیزترین مراحلی است که صاحبان کسب و کار روزها، ماه‌ها و یا حتی سال‌ها زمان خود را صرف انتخاب آن می‌کنند و در نهایت هم یا کلا مساله را فراموش می‌کنند و یا از انتخاب خود راضی نیستند.
بازسازی برند
ممکن است یک برند در طول سال‌های فعالیت خود، در بازه‌های زمانی مختلف اقدام به ریبرندینگ کنند. یکی از مهم‌ترین اصولی که باید به‌عنوان یک مدیر یا صاحب کسب‌وکار آن را درک کنید، زمان مناسب برای بازسازی برند است. باید بفهمید چه زمانی برند شما نیاز دارد دستی به سر و رویش بکشید
دانلود رایگان استیکر و آیکن بلک فرایدی
ما در راندمانو برای شما مجموعه ای از استیکر و آیکن بلک فرایدی بدون بک گراند را در قالب یک پکیج، جمع آوری کرده‌ایم و شما می‌توانید از این مجموعه در طراحی‌های پست و استوری‌های خود در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.
qa
تضمین کیفیت یا همان QA (Quality Assurance) یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرایند توسعه و تست اپلیکیشن (App Developement) است. می‌دانیم که هیچ‌وقت کدها از همان اول که نوشته می‌شوند، به درستی کار نمی‌کنند و خروارها ایراد دارند. برای آن که این ایرادات گرفته شود، لازم است یک فرایند تست اپلیکیشن وجود داشته باشد که از نقطه نظرات مختلف، اپ را آزمایش کرده و کیفیت آن را بسنجد.
استراتژی محتوایی
در دنیای تجارت امروز، بازاریابی محتوا بخش مهمی از استراتژی بازاریابی هر برند بزرگ است. اما هنوز هم بسیاری از بازاریابان اهمیت یک استراتژی محتوایی با برنامه‌ریزی دقیق و مستند را دست کم می‌گیرند.
فراخوان به عمل، کال تو اکشن یا همان CTA (Call To Action)، یکی از کاربردی‌ترین ابزارها در بازاریابی است که از جنس محتوای متنی و به صورت یک جمله، عبارت یا حتی یک کلمه است.
رضایت مشتری
خیلی از افراد به اشتباه دو اصطلاح وفاداری مشتری و رضایتمندی مشتری را به جای هم به کار می برند؛ به عنوان یک مدیر یا صاحب کسب و کار، مهم است تفاوت رضایتمندی مشتری با وفاداری مشتری را بدانید.
محتوای UGC کاربرساز یا همان User Generated Content، به هر محتوایی که توسط کاربر تولید می‌شود، می‌گویند؛ این محتوا می‌تواند ویدئو، متن، عکس و تصویر، ریویو و نظرات در مورد یک محصول یا هر چیز دیگری باشد.
لجستیک
اگر یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کرده‌اید، یکی از مهم‌ترین وظایفتان به‌عنوان مدیر یا صاحب این کسب‌وکار، طراحی یک استراتژی برای ارسال کالاست که مؤثر و مقیاس‌پذیر باشد.
مدل کسب و کار یا همان بیزینس مدل، مثل یک نقشه راه برای کسب و کار عمل می‌کند. طراحی بوم مدل کسب و کار به شما کمک می‌کند بتوانید در یک نگاه وضعیت فعلی کسب‌وکارتان را بهتر درک کنید و برای آینده، بهتر برنامه‌ریزی کنید.
کاپفرر کیست
منشور هویت برند، یک مدل برای ساخت هویت برند و برند سازی است که به اسم ابداع‌کننده آن، ژان نوئل کاپفرر آن را نام‌گذاری کرده‌اند. این منشور، از یک مدل شش‌ضلعی تشکیل شده است …
Copywritter
«یک متن تبلیغاتی خوب، اصلاً شبیه تبلیغ نیست؛ شبیه پیامی است که نوید حل مسئله‌ای مهم را می‌دهد.» کپی رایتینگ (Copywriting)، تلفیقی از علم و هنر نوشتن متن تبلیغاتی است. علم تبلیغ نویسی …
به‌طورکلی، روش بازاریابی که در آن، یک برند یا کسب‌وکار با یک اینفلوئنسر همکاری می‌کند تا محصول یا برند خود را به مشتری بالقوه معرفی کند، اینفلوئنسر مارکتینگ است. در این روش، برندها …
تولید اپلیکیشن
هر کسب‌وکار آنلاینی ممکن است بعد از طی کردن بخشی از راه خود، به این نتیجه برسد که به اپلیکیشن نیاز دارد و باید برای طراحی و تولید آن اقدام کند. همان طور که گفتیم، اپلیکیشن می‌تواند بخش بسیار مهمی در استارت آپ شما باشد چرا که در یکی از بخش‌های جدانشدنی از زندگی مخاطبان هدفتان نفوذ می‌کند؛ یعنی در گوشی موبایل، لپ تاپ و یا تبلتشان.
بازاریابی محصول
کمپین‌های بازاریابی موفق مراحل زیادی دارند که توضیح مفصل هر یک از این مراحل شاید حوصله‌تان را سر ببرد. ولی برای آن که کمپین بازاریابی محصول موفقی داشته باشید، لازم است هفت مرحله زیر را طی کنید.
ui و ux
طراحی UI و UX دو مورد از رایج‌ترین اصطلاحات درهم و برهم در طراحی وب سایت و اپلیکیشن هستند که البته دلیل اشتباه گرفتن این دو اصطلاح، قابل درک است؛ چون مرز مشخصی برای جدا کردن رابط کاربری (User Interface, UI) و تجربه کاربری (User Experience, UX) وجود ندارد
روانشناسی مشتری
روانشناسی مشتری با درک گسترده و عمیق از روانشناسی اجتماعی، بازاریابی، اقتصاد رفتاری و سایر زمینه‌های مرتبط به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا رفتار مصرف کننده و مشتری‌های خود را بهتر درک کنند.
طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی
طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای شروع فروش آنلاین است. سایت‌های فروشگاه اینترنتی، تمام اجزای مورد نیاز برای ایجاد، مدیریت و فروش …
نمایش مقالات بیشتر
متن مورد نظر خود را جستجو کنید:
دسته بندی مقالات
وبلاگ

مقالات پیشنهادی

تیم تولید محتوای راندمانو خواندن این مقالات را به شما پیشنهاد می‌دهد…

متن مورد نظر خود را جستجو کنید:

دسته بندی مقالات
بهترین بازی یادگیری مدیریت
بازی Startup Company بهترین بازی یادگیری مدیریت کسب و کار در واقع یک شبیه‌ساز مدیریت کسب و کار و استارتاپه که به شما اجازه میده تا کسب‌وکار خودتون رو از ابتدا تاسیس کنید و به موفقیت برسونید. در این بازی، شما باید با چالش‌های مختلفی مثل جذب سرمایه …
طراحی وبسایت
طراحی وبسایت (Web Design) در حقیقت یک نوع پروسه محسوب می‌شود که طی آن، لایه‌های مختلف وبسایت شما با استفاده از قالب‌های گوناگون و کدنویسی، طراحی و اجرا می‌شود. طی این پروسه، صفحات مختلف و نقشه وبسایت طراحی می‌شود و محل قرار گیری هر کدام از المان‌های سایت، تعیین می‌شود.
طرح جعبه پکیج محصول با استفاده بسیار آسان و بدون نیاز به دانش و تخصص خاصی برای شما همراهان عزیز راندمانو در قسمت محصولات قرار گرفته است. استفاده از این محصول برای مشاغل خدماتی که نیاز دارند محصول خود را در قالب یک طرح بصری به نمایش بگذارند، کاملا پیشنهاد می‌شود.
تمپلیت ریلز اینستاگرام
همانطور که بسیاری از شما تاکنون متوجه شده‌اید، یکی از بهترین راه‌ها برای وایرال شدن در اینستاگرام استفاده از تمپلیت ریلز و سوار شدن بر روی موج‌های آپدیت ها و ویژگی‌های جدید اینستاگرام است.
نمونه قرارداد طراحی ui و ux
همه ما در قراردادها به دنبال منافع خود هستیم، اما باید توجه داشت برای انعقاد یک قرارداد Ui و Ux موفق باید به دنبال یک تفاهم برد-برد بود. پس برای ایجاد تعادل در یک تفاهم نامه باید منافع و انتظارات طرفین به وضوح مطرح گردد.
سئو وبسایت
سئو وبسایت (Search Engine Optimization, SEO) به مجموعه‌ای از کارهایی می‌گویند که سایت شما را برای موتورهای جستجوگر (مثل گوگل) بهینه می‌کند. وقتی می‌گوییم سایت برای موتورهای جستجوگر بهینه می‌شود منظورمان چیست؟ اصلاً بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر به چه دردی می‌خورد؟
ارزش پیشنهادی برند
ارزش پیشنهادی برند، یکی از پایه‌های اساسی هر کسب‌وکاری محسوب می‌شود که اگر به‌درستی به آن پرداخته شود و طبق اصول برندینگ بتوانید ارزش ویژه برند خود را طراحی کنید، چندین قدم به موفقیت نزدیک‌تر می‌شوید.
تولید محتوا - بنر وبلاگ راندمانو
به فرایند ایجاد محتوا، تولید محتوا می‌گویند. ممکن است یک فیلم درست کنید و آن را در یوتیوب به اشتراک بگذارید، یک عکس در اینستاگرام پست کنید، یا حتی یک پادکست ضبط کرده و در کست‌باکس آن را منتشر کنید، همه این‌ها تولید محتوا به حساب می‌آیند.
شناخت مخاطب
بدون شناخت مخاطب هدف، بازاریابی معنایی ندارد. در مقالات قبلی هم به این موضوع اشاره کرده بودیم که بازاریابی بدون شناخت مخاطب مثل این می‌ماند که فقط تیراندازی کنید، بدون آن که هدف را نشانه بگیرید. خب در این شرایط بعید است که حتی یک تیر شما به هدف بخورد.
تجربه مشتری
در دنیای مدرن امروز، تجارت‌ها هم شکل مدرنی به خود گرفته و یکی از اصلی‌ترین تغییراتی که در تجارت نوین به وجود آمده است، تمرکز روی بینش و تجربه مشتری است. در مدیریت طبقه بندی محصول، باید همیشه یک نگاه به بینش و آگاهی مشتری داشته باشید …
مشاوره استراتژیک
در مشاوره استراتژیک، دیدگاه و برداشت‌های تازه و عینی از چالش‌های سختی که بیزنس با آن روبرو است ارائه می‌شود. مشاور استراتژیک باید مطمئن شود در اخذ هر یک از تصمیمات بزرگ و تعیین کننده در یک بیزنس، تمام زوایای مهم هم در نظر گرفته شده‌اند.
قرعه‌ کشی در اینستاگرام
قرعه‌ کشی در اینستاگرام یکی از راه‌های موثر برای افزایش تعامل با مخاطبان و جذب فالوورهای بیشتر و همچنین ایجاد وفاداری فالورهای فعلی پیج اینستاگرام شما است. این روش به شما این امکان را می‌دهد تا با ایجاد انگیزه و ارائه جوایز، مخاطبان جدید را به پیج خود جذب کنید و یا باعث یادآوری حضور شما برای فالورهای فعلی باشد.
KOL مخفف Key Opinion Leader است که در فارسی به معنای رهبر صاحب نظر یا صاحب نظر کلیدی است. KOL ها افرادی هستند که در یک زمینه خاص دارای اعتبار و نفوذ هستند و نظرات آنها توسط افراد دیگر مورد توجه قرار می گیرد.
قرارداد ادمین اینستاگرام
این نمونه قرارداد با مشاوره و بررسی سه وکیل توانمند که عضو رسمی کانون وکلا کشور هستند تهیه و تدوین شده است. این قرارداد در حدود 30 قرارداد رسمی ما با مشتریانمان مورد استفاده قرار گرفته است و آنقدر کامل، جامع و بدون ایراد بوده است که هیچ کدام از این همکاری‌ها به مشکل بر نخورده است.
طراح سایت هستید؟ تا الان بدون قرارداد طراحی سایت کار کردید؟ بدنبال حرفه‌ای تر جلوه دادن خود هستید؟ دنبال یک قرارداد طراحی سایت بی عیب نقص می‌گردید؟ می‌خواهید حق خود را به صورت مکتوب دریافت کنید؟ این محصول برای شما است!
مدیر پروداکت مارکتینگ کیست
پروداکت مارکتینگ مفهوم تازه‌ای نیست، اما با توجه به منعطف بودن این نقش تعاریف و وظایف مختلفی از آن وجود دارد. خصوصاً با تعریف این نقش در سازمان‌های ایرانی شبهاتی
تحلیل بازار
تحلیل بازار و تحقیق بازار دو مفهوم جداگانه هستند که یکی از آن‌ها، زیر مجموعه آن یکی محسوب می‌شود. تحلیل و تحقیق بازار دو ابزار برای شناخت بهتر مشتریان و نیازهای آن‌ها هستند که با استفاده از این دو ابزار، شما می‌توانید استراتژی بازاریابی برند را پی ریزی کنید.
طراحی وبسایت فروشگاهی
وبسایت فروشگاهی که قرار است محصول یا خدماتی ارائه کند باید اصول معرفی آن‌ها را نیز رعایت کند. این اصول عبارت‌اند از: تصویر باکیفیت محصول، توضیحات کامل دربارۀ آن و ایجاد محلی برای پرسش و پاسخ مخاطبان.
تفاوت مدیر پروداکت مارکتینگ با مدیر محصول
برای درک این تفاوت اینطور در نظر بگیرید که مدیر محصول، محصولات را در قفسه قرار می‌دهد و مدیر بازاریابی محصول محصولات را از قفسه‌ها خارج می‌کند.
product marketing
وظایف مدیر پروداکت مارکتینگ معمولاً به 4 فعالیت اساسی تقسیم می‌شود: یک انجام تحقیق و آنالیز دو ایجاد استراتژی بازاریابی سه برنامه عرضه چهار راه‌اندازی کسب و کار
partner
زمانی که کلمه شریک را می‌شنویم اولین تصورمان این است که او احتمالاْ یک دوست پولدار و بی دغدغه و همچنین کمی زیرک و گاه‌گداری هم آب زیر کاه است. اما این تصور را به کلی نادیده بگیرید!
انتخاب بهترین اسم برای کسب و کار
انتخاب بهترین اسم برای کسب و کار از بحث برانگیزترین مراحلی است که صاحبان کسب و کار روزها، ماه‌ها و یا حتی سال‌ها زمان خود را صرف انتخاب آن می‌کنند و در نهایت هم یا کلا مساله را فراموش می‌کنند و یا از انتخاب خود راضی نیستند.
بازسازی برند
ممکن است یک برند در طول سال‌های فعالیت خود، در بازه‌های زمانی مختلف اقدام به ریبرندینگ کنند. یکی از مهم‌ترین اصولی که باید به‌عنوان یک مدیر یا صاحب کسب‌وکار آن را درک کنید، زمان مناسب برای بازسازی برند است. باید بفهمید چه زمانی برند شما نیاز دارد دستی به سر و رویش بکشید
دانلود رایگان استیکر و آیکن بلک فرایدی
ما در راندمانو برای شما مجموعه ای از استیکر و آیکن بلک فرایدی بدون بک گراند را در قالب یک پکیج، جمع آوری کرده‌ایم و شما می‌توانید از این مجموعه در طراحی‌های پست و استوری‌های خود در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.
qa
تضمین کیفیت یا همان QA (Quality Assurance) یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرایند توسعه و تست اپلیکیشن (App Developement) است. می‌دانیم که هیچ‌وقت کدها از همان اول که نوشته می‌شوند، به درستی کار نمی‌کنند و خروارها ایراد دارند. برای آن که این ایرادات گرفته شود، لازم است یک فرایند تست اپلیکیشن وجود داشته باشد که از نقطه نظرات مختلف، اپ را آزمایش کرده و کیفیت آن را بسنجد.
استراتژی محتوایی
در دنیای تجارت امروز، بازاریابی محتوا بخش مهمی از استراتژی بازاریابی هر برند بزرگ است. اما هنوز هم بسیاری از بازاریابان اهمیت یک استراتژی محتوایی با برنامه‌ریزی دقیق و مستند را دست کم می‌گیرند.
فراخوان به عمل، کال تو اکشن یا همان CTA (Call To Action)، یکی از کاربردی‌ترین ابزارها در بازاریابی است که از جنس محتوای متنی و به صورت یک جمله، عبارت یا حتی یک کلمه است.
رضایت مشتری
خیلی از افراد به اشتباه دو اصطلاح وفاداری مشتری و رضایتمندی مشتری را به جای هم به کار می برند؛ به عنوان یک مدیر یا صاحب کسب و کار، مهم است تفاوت رضایتمندی مشتری با وفاداری مشتری را بدانید.
محتوای UGC کاربرساز یا همان User Generated Content، به هر محتوایی که توسط کاربر تولید می‌شود، می‌گویند؛ این محتوا می‌تواند ویدئو، متن، عکس و تصویر، ریویو و نظرات در مورد یک محصول یا هر چیز دیگری باشد.
لجستیک
اگر یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کرده‌اید، یکی از مهم‌ترین وظایفتان به‌عنوان مدیر یا صاحب این کسب‌وکار، طراحی یک استراتژی برای ارسال کالاست که مؤثر و مقیاس‌پذیر باشد.
مدل کسب و کار یا همان بیزینس مدل، مثل یک نقشه راه برای کسب و کار عمل می‌کند. طراحی بوم مدل کسب و کار به شما کمک می‌کند بتوانید در یک نگاه وضعیت فعلی کسب‌وکارتان را بهتر درک کنید و برای آینده، بهتر برنامه‌ریزی کنید.
کاپفرر کیست
منشور هویت برند، یک مدل برای ساخت هویت برند و برند سازی است که به اسم ابداع‌کننده آن، ژان نوئل کاپفرر آن را نام‌گذاری کرده‌اند. این منشور، از یک مدل شش‌ضلعی تشکیل شده است …
Copywritter
«یک متن تبلیغاتی خوب، اصلاً شبیه تبلیغ نیست؛ شبیه پیامی است که نوید حل مسئله‌ای مهم را می‌دهد.» کپی رایتینگ (Copywriting)، تلفیقی از علم و هنر نوشتن متن تبلیغاتی است. علم تبلیغ نویسی …
به‌طورکلی، روش بازاریابی که در آن، یک برند یا کسب‌وکار با یک اینفلوئنسر همکاری می‌کند تا محصول یا برند خود را به مشتری بالقوه معرفی کند، اینفلوئنسر مارکتینگ است. در این روش، برندها …
تولید اپلیکیشن
هر کسب‌وکار آنلاینی ممکن است بعد از طی کردن بخشی از راه خود، به این نتیجه برسد که به اپلیکیشن نیاز دارد و باید برای طراحی و تولید آن اقدام کند. همان طور که گفتیم، اپلیکیشن می‌تواند بخش بسیار مهمی در استارت آپ شما باشد چرا که در یکی از بخش‌های جدانشدنی از زندگی مخاطبان هدفتان نفوذ می‌کند؛ یعنی در گوشی موبایل، لپ تاپ و یا تبلتشان.
بازاریابی محصول
کمپین‌های بازاریابی موفق مراحل زیادی دارند که توضیح مفصل هر یک از این مراحل شاید حوصله‌تان را سر ببرد. ولی برای آن که کمپین بازاریابی محصول موفقی داشته باشید، لازم است هفت مرحله زیر را طی کنید.
ui و ux
طراحی UI و UX دو مورد از رایج‌ترین اصطلاحات درهم و برهم در طراحی وب سایت و اپلیکیشن هستند که البته دلیل اشتباه گرفتن این دو اصطلاح، قابل درک است؛ چون مرز مشخصی برای جدا کردن رابط کاربری (User Interface, UI) و تجربه کاربری (User Experience, UX) وجود ندارد
روانشناسی مشتری
روانشناسی مشتری با درک گسترده و عمیق از روانشناسی اجتماعی، بازاریابی، اقتصاد رفتاری و سایر زمینه‌های مرتبط به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا رفتار مصرف کننده و مشتری‌های خود را بهتر درک کنند.
طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی
طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای شروع فروش آنلاین است. سایت‌های فروشگاه اینترنتی، تمام اجزای مورد نیاز برای ایجاد، مدیریت و فروش …
نمایش مقالات بیشتر
وبلاگ

مقالات پیشنهادی

تیم تولید محتوای راندمانو خواندن این مقالات را به شما پیشنهاد می‌دهد…

برای درک این تفاوت اینطور در نظر بگیرید که مدیر محصول، محصولات را در قفسه قرار می‌دهد و مدیر بازاریابی محصول محصولات را از قفسه‌ها خارج می‌کند.
وظایف مدیر پروداکت مارکتینگ معمولاً به 4 فعالیت اساسی تقسیم می‌شود: یک انجام تحقیق و آنالیز دو ایجاد استراتژی بازاریابی سه برنامه عرضه چهار راه‌اندازی کسب و کار
پروداکت مارکتینگ مفهوم تازه‌ای نیست، اما با توجه به منعطف بودن این نقش تعاریف و وظایف مختلفی از آن وجود دارد. خصوصاً با تعریف این نقش در سازمان‌های ایرانی شبهاتی
برای درک این تفاوت اینطور در نظر بگیرید که مدیر محصول، محصولات را در قفسه قرار می‌دهد و مدیر بازاریابی محصول محصولات را از قفسه‌ها خارج می‌کند.
وظایف مدیر پروداکت مارکتینگ معمولاً به 4 فعالیت اساسی تقسیم می‌شود: یک انجام تحقیق و آنالیز دو ایجاد استراتژی بازاریابی سه برنامه عرضه چهار راه‌اندازی کسب و کار
پروداکت مارکتینگ مفهوم تازه‌ای نیست، اما با توجه به منعطف بودن این نقش تعاریف و وظایف مختلفی از آن وجود دارد. خصوصاً با تعریف این نقش در سازمان‌های ایرانی شبهاتی
دسته‌بندی

مقالات حوزه استارتــاپ

در دسته‌بندی‌های زیر می‌توانید مطالب متنوعی را در قالب‌های مختلف محتوایی مشاهده و مطالعه کنید.

واژه‌نامه تخصصی

تعریف اصطلاحات استارتاپی و مارکتینگ را اینجا پیدا کنید

مقالات تخصصی

مقالات مرتبط برای راه‌اندازی و مدیریت کسب و کار را بخوانید

ابزارهای تخصصی

ابزارهای تخصصی تحلیل و بررسی کسب و کارتان را بشناسید

کتاب‌های الکترونیک

کتاب‌های تخصصی در زمینه استارتاپ، بازاریابی و کسب و کار را بخوانید

معرفی اپلیکیشن

برای مدیریت کسب و کارتان و مدیریت زمان از کاربردی‌ترین اپ‌ها استفاده کنید

معرفی پادکست

با پادکست‌های مرتبط بیشتر آشنا شوید و از آن‌ها در جهت رشد کسب و کارتان بهره ببرید