راندمانو
نمونه قرارداد طراحی ui و ux

دانلود نمونه قرارداد Ui و Ux رابط و تجربه کاربری (معتبر و رسمی)

همه ما در قراردادها به دنبال منافع خود هستیم، اما باید توجه داشت برای انعقاد یک قرارداد Ui و Ux موفق باید به دنبال یک تفاهم برد-برد بود. پس برای ایجاد تعادل در یک تفاهم نامه باید منافع و انتظارات طرفین به وضوح مطرح گردد.
قرارداد طراحی ui و ux
مشخصات فایل:
259,000 تومان
159,000 تومان
پرداخت و خرید قرارداد

نمونه قرارداد UI و UX – تضمین حقوق شما در پروژه‌های طراحی رابط و تجربه کاربری (Ui/Ux)

طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) بخش جدایی‌ناپذیر هر پروژه دیجیتال است. اگر شما طراح UI و UX باشید، با خلق رابط‌های کاربری جذاب و کاربرپسند و توجه به نیاز مخاطب در طراحی، تجربه کاربری بهتری را برای مخاطبان و مشتریان خود رقم خواهید زد اما؛

چطور می‌توانید از حقوق خود در پروژه‌های طراحی UI و UX محافظت کنید؟

آژانس راندمانو با سابقه درخشان در ارائه خدمات طراحی UI و UX، نمونه قرارداد طراحی UI و UX را به شما ارائه می‌دهد که با تکیه بر تجربه عملی خود در این زمینه، تدوین شده است. این قرارداد جامع، تمامی نیازهای شما را به عنوان طراح UI و UX در نظر می‌گیرد و حقوق شما را در طول پروژه تضمین می‌کند.

نکاتی برای مذاکره با کارفرما قبل از انعقاد قرارداد طراحی Ui و Ux

قرارداد ui

همه ما در قراردادها به دنبال منافع خود هستیم، اما باید توجه داشت برای انعقاد یک قرارداد Ui و Ux موفق باید به دنبال یک تفاهم برد-برد بود. پس برای ایجاد تعادل در یک تفاهم نامه باید منافع و انتظارات طرفین به وضوح مطرح گردد. پیشنهاد ما در آژانس راندمانو برگزاری جلسه‌ای مفصل قبل از انعقاد قرارداد طراحی Ui و Ux می‌باشد. حتما توجه داشته باشید که اگر انتظارات کارفرما را به خوبی شناسایی نکنید و وی را از توانایی‌های خود آگاه نسازید طبعا امضای این قرارداد شما را در شرایطی سخت قرار خواهد داد.

ضمنا با برگزاری جلسه می‌توانید انتظارات خود از کارفرما را به خوبی تشریح کنید تا کارفرما با درک متقابل این موارد در طول مدت قرارداد نهایت همکاری را با شما و یا تیم شما انجام دهد. اگر هم فریلنسر هستید و امکان برگزاری جلسه در دفاتر اشتراکی را ندارید حتما جلسه آنلاینی در این خصوص با کارفرما داشته باشید.

مذاکره‌ای دقیق و شفاف با کارفرما قبل از انعقاد قرارداد طراحی UI و UX، گامی کلیدی در جهت تضمین موفقیت پروژه محسوب می‌شود. با در نظر گرفتن نکات ارائه شده در این مقاله، طراحان می‌توانند به توافقی منصفانه با کارفرما دست پیدا کنند و از بروز مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری کنند.

به صورت خلاصه:

  • قبل از شروع مذاکره، انتظارات خود را از پروژه مشخص کنید.
  • در مورد نرخ خود تحقیق کنید و قیمتی عادلانه ارائه دهید.
  • آماده پاسخگویی به سوالات کارفرما باشید.
  • در مورد جزئیات پروژه با کارفرما توافق کنید.
  • تمام توافقات خود را به صورت کتبی ثبت کنید.

چرا پیشنهاد می‌کنیم نمونه قرارداد طراحی UI و UX راندمانو را انتخاب کنید؟

قرارداد ui و ux
  • جامع و کامل: این قرارداد شامل تمام بندهای حقوقی لازم برای یک پروژه طراحی UI و UX است.
  • قابل ویرایش: این قرارداد با فرمت مایکروسافت ورد ارائه می‌شود و می‌توانید آن را مطابق با نیازهای خودتان ویرایش کنید.
  • توسط طراحان UI و UX با تجربه تدوین شده: این قرارداد توسط تیمی از طراحان UI و UX با تجربه در آژانس راندمانو تدوین شده است و به طور کامل نیازهای این حرفه را در نظر می‌گیرد. در آژانس راندمانو خدمات زیر در این حوزه به مشتریان ارائه می‌گردد:
  • طراحی رابط کاربری وب سایت
  • طراحی رابط کاربری اپلیکیشن موبایل
  • طراحی تجربه کاربری
  • تحقیقات UX
  • آزمایش A/B
  • مقرون به صرفه: با خرید این قرارداد، در هزینه‌های حقوقی خود صرفه‌جویی خواهید کرد و با یک بار خرید می‌توانید در تمامی پروژه‌های خود آن را به کار بگیرید.

موارد کلیدی در نمونه قرارداد UI و UX راندمانو

528AD155 1A7A 425B 82B6 56C13F2A78B7
  • تعهدات طراح و کارفرما
  • مراحل انجام پروژه
  • زمان‌بندی و هزینه پروژه
  • مالکیت معنوی طرح‌ها
  • نحوه حل اختلاف
  • فورس ماژور
  • و …

تمامی موارد بالا به تفسیر در نمونه قرارداد طراحی Ui و Ux دیده شده است. این قرارداد در نوزده ماده با در نظر گرفتن کلیه شرایط یک تفاهم نامه برد-برد و همچین با مشورت از سه وکیل توانمند و عضو کانون وکلای کشور تهیه و تدوین شده است.

هم اکنون می‌توانید با خرید نمونه قرارداد طراحی Ui و Ux و شخصی‌سازی آن بر اساس شرایط پروژه خود، گامی بلند در مطالبه حق و حقوق خود و حرفه‌ای نشان دادن مهارت‌های خود بردارید.

4.9/5 از مجموع 32 رای
راندمانو

راندمانو

این مقاله به کوشش تیم محتوا راندمانو تهیه شده است. ما در راندمانو در تلاش هستیم تا مقالاتی تخصصی و آموزشی را با هدف کمک به رشد کسب و کارها در بستر آنلاین تهیه و منتشر کنیم.
راندمانو

راندمانو

این مقاله به کوشش تیم محتوا راندمانو تهیه شده است. ما در راندمانو در تلاش هستیم تا مقالاتی تخصصی و آموزشی را با هدف کمک به رشد کسب و کارها در بستر آنلاین تهیه و منتشر کنیم.

16 نظر

  1. قرارداد خیلی خوبی بود و واقعا به خاطر داشتن چنین پشتیبانی بهتون تبریک میگم. ممنون

  2. بسیار عالی بود من موردی ندیدم در متن قرارداد که دیده نشده باشه و کامل بود. فقط طرح حاشیه رو دوست نداشتم که چون خودم طراح هستم به راحتی حاشیه خودم رو جاگذاری کردم

    1. سلام صابر عزیز
      ممنون از شما بابت نظری که ثبت نمودید. از اینکه از خرید این محصول رضایت داشتید بسیار خرسندیم و در خصوص حاشیه‌ها نیز نظر شما را به مدیریت ارجاع دادیم. موفق و پیروز باشید

  3. از خریدم راضی هستم فایل کامل بود برعکس جاهای دیگه که دو صفحه غیر تخصصی نوشته بودن این کامل بود. پروسه خرید هم خیلی خوب بود

    1. سلام سینا عزیز
      این قرارداد را می‌توانید یکبار خریداری کنید و برای تمامی قراردادهای خود مورد استفاده قرار دهید. این محصول محدودیت زمانی یا تعداد دفعات دانلود ندارد. پس از خریداری لینک محصول به شما نمایش داده می‌شود. همچنین در پنل کاربری شما همیشه موجود خواهد بود.

  4. خیلی خیلی عالی بود فکر می‌کردم باید بشینم اصلاحش کنم ولی خیلی از موارد را به خوبی در قراداد اشاره کرده بودید

    1. سلام شکوه عزیز
      ممنون از اعتماد و خریدی که از راندمانو داشتید 🙂
      با توجه به فعال بودن ما در زمینه Ui/Ux تمامی دغدغه‌های شما را به خوبی می‌دانیم. شاید این مورد باعث شود که این قرارداد نسبت به سایر نمونه قراردادها متفاوت تر باشد 🙂

  5. به همه فریلنسرها پیشنهاد میکنم، همه چی رو خوب دیده بودین در قرارداد
    خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه قرارداد طراحی ui و ux