راندمانو

با مدیریت پیج اینستاگرام اوج بگیرید
و بالاترین راندمان را تجربه کنید

کسب و کارها می‌توانند از پتانسیل‌های موجود در فضای اینستاگرام در جهت برندینگ، بازاریابی و فروش خدمات/محصولاتشان بهره‌مند شوند. حضور در این پلتفرم نیازمند داشتن استراتژی متناسب با اهداف کسب و کار و همینطور برنامه‌ریزی و استمرار دارد. صاحبان کسب و کارها می‌توانند با توجه به دغدغه‌ها و حجم کاری بالا، از مشاوره و خدمات آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو استفاده نمایند. تیم ما با تسلط کامل بر این فضا، با شناخت کافی بر کسب و کار شما، و با نگاهی متفاوت برگرفته از سال‌ها تجربه و تخصص، آمادگی همکاری با شما را دارد.

رشد در ایسنتاگرام
رشد در ایسنتاگرام

با مدیریت پیج اینستاگرام اوج بگیرید
و بالاترین راندمان را تجربه کنید!

کسب و کارها می‌توانند از پتانسیل‌های موجود در فضای اینستاگرام در جهت برندینگ، بازاریابی و فروش خدمات/محصولاتشان بهره‌مند شوند. حضور در این پلتفرم نیازمند داشتن استراتژی متناسب با اهداف کسب و کار و همینطور برنامه‌ریزی و استمرار دارد. صاحبان کسب و کارها می‌توانند با توجه به دغدغه‌ها و حجم کاری بالا، از مشاوره و خدمات آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو استفاده نمایند. تیم ما با تسلط کامل بر این فضا، با شناخت کافی بر کسب و کار شما، و با نگاهی متفاوت برگرفته از سال‌ها تجربه و تخصص، آمادگی همکاری با شما را دارد.

خدمات

پیج اینستاگرام موفقی نداری؟

فاکتورهای بسیاری می‌تواند بر عدم موفقیت کسب و کارها در فضای اینستاگرام تاثیر بگذارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد اشاره کرد:

عدم شناخت رقبا
عدم شناخت رقبا
ابزارهای اینستاگرام
عدم شناخت قابلیت‌های اینستاگرام
عدم شناخت بازاریاابی محتوایی
نداشتن استراتژی محتوایی
عد شناخت بازاریابی و فروش
عدم تسلط به مفاهیم بازاریابی و فروش
عدم شناخت مشتریان
عدم شناخت نیاز مشتریان
خدمات

مزایای مشاوره و مدیریت پیج اینستاگرام توسط راندمانــــــو

تدوین استراتژی محتوایی

تیم ما پس از بررسی نیازهای شما و شناخت مخاطبان هدفتان به تدوین استراتژی و تقویم محتوایی می‌پردازد.

طراحی هویت بصری برند

هویت برند شما در اینستاگرام در قالب رنگ، آیکون، ایلاستریشن، طراحی گرافیکی محتوا نمود پیدا می‌کند.

طراحی موشن‌ گرافیک و لوگوموشن

ما در تلاشیم تا در قالب تصاویر متحرک و موشن‌گرافیک داستان برند شما را به بهترین نحو به اشتراک بگذاریم.

کپی رایتینگ متناسب با پرسونای مشتری

انتخاب زبان تعامل با مشتریان در جذب و حفظ مشتری تاثیر به سزایی دارد و نمایانگر شخصیت برندتان است.

طراحی فیلتر اینستاگرام (AR)

ما از تمام قابلیت‌های اینستاگرام از جمله AR در جهت معرفی خدمات و محصولات شما استفاده می‌کنیم.

تدوین استراتژی بازاریابی و فروش

شما برای معرفی و فروش خدمات و محصولاتتان در اینستاگرام نیاز به تعریف استراتژی و مشاوره دارید.

مزایای مدیریت و مشاوره پیج اینستاگرام توسط راندمانو
خدمات

خدمات راندمانـــو شامل چه مواردی می‌شود؟

ما در آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو پس از برگزاری جلسات حضوری و آنلاین و شناخت کامل نسبت به کسب و کار شما، به بررسی عملکرد فعلی شما و رقبایتان و شناخت درست مشتریان هدفتان می‌پردازیم. عمده خدمات ما در مدیریت پیج اینستاگرام شامل موارد زیر می‌شود:

مشاوره پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام

تدوین تقویم محتوایی

تولید محتوا

پاسخگویی و تعامل

خدمات

پکیج‌هـــا و تعرفه‌هـای مـاهـیانـه مدیریت پیج اینستاگرام

پکیج برنزی

شروع از 11،800،000 تومان

پکیج نقره ای

شروع از 16،800،000 تومان

پکیج طلایی

شروع از 22،800،000 تومان
معرفی پکیج‌ها

کدام پکیج مدیریت پیج اینستاگرام برای شما مناسب است؟

اینستاگرام؛ معجزه‌ای برای فروش و آگاهی از برند برای کسب‌ و کارهای کوچک و بزرگ است! مدیریت پیج اینستاگرام خود را به آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو بسپارید تا متخصصین ما بتوانند شما را با بالاترین سطح راندمان یک پیج اینستاگرامی در این فضای کاملاً رقابتی آشنا کنند.

ما بر اساس تجربه و نیاز مشتریان خود، سه پکیج برای مدیریت پیج اینستاگرام در نظر گرفته‌ایم. در ادامه توضیحات مختصری از این سه پکیج برای درک بهتر آنها ارائه شده است، که پیشنهاد می‌کنیم حتماً مطالعه فرمایید.

پکیج برنزی مناسب چه کسانی است؟

پکیج برنزی مناسب کسب و کارهایی است که حداقل یکسال از مدیریت پیج اینستاگرام آن‌ها گذشته باشد و استراتژی بازاریابی محتوایی آن‌ها از قبل مشخص شده باشد، کانال‌های تبلیغاتی خود را یافته‌اند و حداقل یک نفر در مجموعه خود برای پاسخگویی پیام‌های مشتریان را داشته باشند.

در واقع پکیج برنزی برای مدیریت پیج اینستاگرام کسب و کارهایی مناسب است که در حال حاضر زمان کافی برای پیشبرد و رسیدگی بیشتر به پیج اینستاگرام خود را ندارند و حالا تصمیم گرفته‌اند با برون سپاری و واگذاری مدیریت پیج اینستاگرام به آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو، به فعالیت‌‌ها و اهداف مهمتر کسب و کار خود برسند.

پکیج نقره‌ای مناسب چه کسانی است؟

پیشنهاد آژانس پروداکت راندمانو برای شروع همکاری با کسب و کارهایی که قصد دارند به صورت حرفه‌ای مدیریت پیج اینستاگرام کسب و کاران انجام شود، انتخاب پکیج نقره‌ای است.

در این پکیج مواردی همچون تدوین استراتژی محتوایی اختصاصی، انتخاب کانال‌های تبلیغاتی مناسب و پاسخگویی به کامنت‌ها و دایرکت‌ها، گزینه‌هایی هستند که می‌توانند برای شروعی پر قدرت و سبقت از رقبا کارا باشد.

اگر در انتخاب این پکیج مدیریت پیج اینستاگرام نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با کارشناسان ما ار طریق تماس تلفنی و یا ارتباط در واتس‌اپ در ارتباط باشید.

پکیج طلایی مناسب چه کسانی است؟

تمامی توانایی آژانس راندمانو را جهت پیشبرد اهداف کسب و کار شما در مدیریت پیج اینستاگرام، در پکیج طلایی قرار داده‌ایم.

این پکیج برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی پیشنهاد می‌شود که فقدان یک تیم بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را در مجموعه خود احساس می‌‌کنند.

مواردی همچون طراحی کمپین‌های فروش و آگاهی از برند، برندینگ و طراحی هویت برند و بازنشر در شبکه‌های اجتماعی دیگر کسب و کار شما مانند لینکدین، می‌تواند گزینه‌هایی برای ارتقاء و رشد روز افزون پیج اینستاگرام شما باشد.

خبر خوب اینکه با انتخاب این پکیج از تخفیف‌های ویژه طراحی سایت توسط آژانس پرواکت مارکتینگ راندمانو برخوردار خواهید شد.

خدمات

خدمــات تکمیلی پیشنهادی

در کنار مدیریت پیج اینستاگرام شما، با هدف رشد، برندینگ و افزایش فروش نیاز به خدمات دیگری خواهید داشت که تیم ما برای این منظور با ارائه خدمات زیر همراهتان خواهد بود تا بیشتری بازدهی را از حضور در فضای آنلاین داشته باشید.

طراحی و سئو وبسایت
SEO & Website Design
تولید محتوا و کپی رایتینگ
Content Creation & Copywriting
مشاوره بازاریابی و فروش
Sales & Marketing Consulation
خدمات

سوالات متـــداول

قرارداهای مدیریت پیج اینستاگرام در آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو سه ماهه است. اما پرداخت هزینه به صورت تسویه ماه به ماه انجام می‌شود.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی کاملاً رقابتی است، پیشرفت و رشد در این پلتفرم مستلزم فعالیت مستمر، محتوای مناسب و گزارش‌گیری و آنالیز پیج کسب و کار و رقبا است. اما برای مشاهده و لمس اولین تغییرات، یک دوره کوتاه مدت سه ماهه کافی است.

بله، اما هزینه های عکاسی از محصول در داخل پکیج‌ها دیده نشده و شما می‌توانید از طریق تماس با همکاران ما جزییات موارد عکاسی از محصول و تولید محتوا را جویا شوید.

بله، شما اختیار تام دارید تا فعالیت‌ها، پاسخ‌ها و موارد اجرایی را با اکانت پیج اینستاگرام کسب و کار خود رصد کنید و کلیه موارد را زیر نظر بگیرید.

در پکیج‌های نقره‌ای و طلایی، مشاوره برای انتخاب کانال تبلیغاتی مناسب پیج اینستاگرام شما انجام می‌شود. در واقع ما پیج‌های مناسب را برای تبلیغات پیج اینستاگرام همراه با تعرفه‌ها به شما معرفی میکنیم و شما جهت تبلیغات بودجه‌ای در اختیار ما قرار می‌دهید. ضمناً محتوای تبلیغات نیز توسط آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو آماده می‌شود.

خدمات

نمونــه کــارهای مدیریت پیج اینستاگرام

نمونه کارهای مدیریت پیج اینستاگرام

sun mobl
سان مبل تولید کننده مبلمان نئوکلاسیک و مدرن با بیش از 30 سال سابقه کار در زمینه تولید مبلمان با هدف افزایش فروش و برندینگ فعالیت خود در اینستاگرام را از سال 1399 با همکاری راندمانو از صفر شروع کرد و اکنون بیش از 35.8K فالور واقعی و فعال دارد و عمده فروش خود را در بستر اینستاگرام و وبسایت دارد.
nikpeyman intagram
mehraein instagram
memphis instagram
خدمات

مقالات مرتبط با مدیریت پیج اینستاگرام

قرعه‌ کشی در اینستاگرام
قرعه‌ کشی در اینستاگرام یکی از راه‌های موثر برای افزایش تعامل با مخاطبان و جذب فالوورهای بیشتر و همچنین ایجاد وفاداری فالورهای فعلی پیج اینستاگرام شما است. این روش به شما این امکان را می‌دهد تا با ایجاد انگیزه و ارائه جوایز، مخاطبان جدید را به پیج خود جذب کنید و یا باعث یادآوری حضور شما برای فالورهای فعلی باشد.
قرارداد ادمین اینستاگرام
این نمونه قرارداد با مشاوره و بررسی سه وکیل توانمند که عضو رسمی کانون وکلا کشور هستند تهیه و تدوین شده است. این قرارداد در حدود 30 قرارداد رسمی ما با مشتریانمان مورد استفاده قرار گرفته است و آنقدر کامل، جامع و بدون ایراد بوده است که هیچ کدام از این همکاری‌ها به مشکل بر نخورده است.
تمپلیت ریلز اینستاگرام
همانطور که بسیاری از شما تاکنون متوجه شده‌اید، یکی از بهترین راه‌ها برای وایرال شدن در اینستاگرام استفاده از تمپلیت ریلز و سوار شدن بر روی موج‌های آپدیت ها و ویژگی‌های جدید اینستاگرام است.

نیاز به مشاوره در خصوص پیج اینستاگرام خود دارید؟

درخواست مشاوره و طراحی سایت

لطفاً اطلاعات زیر را تکمیل نمایید.

نام و نام خانوادگی *
حیطه فعالیت *
شماره موبایل *
پلن انتخابی *

ارسال درخواست پروپوزال

نام کامل شما (ضروری)
نام کسب و کار شما (ضروری)
شماره موبایل (ضروری)
ایمیل
شماره واتس اپ (ضروری)
وبسایت
اینستاگرام
نوع خدمت درخواستی (ضروری)
در کدام زمینه به خدمات تیم ما نیاز دارید؟ آن را انتخاب نمایید.
توضیح مختصر از کسب و کار شما (ضروری)
لطفاً خلاصه‌ای از حوزه فعالیت کسب و کارتان و محصولات/خدماتی که ارائه می‌کنید را بنویسید.
ترجیح می‌دهید با کدام روش با شما در ارتباط باشیم؟