راندمانو
قرارداد ادمین اینستاگرام

دانلود قرارداد ادمین اینستاگرام word + pdf | (معتبر و رسمی)

این نمونه قرارداد با مشاوره و بررسی سه وکیل توانمند که عضو رسمی کانون وکلا کشور هستند تهیه و تدوین شده است. این قرارداد در حدود 30 قرارداد رسمی ما با مشتریانمان مورد استفاده قرار گرفته است و آنقدر کامل، جامع و بدون ایراد بوده است که هیچ کدام از این همکاری‌ها به مشکل بر نخورده است.
قرارداد ادمین اینستاگرام
مشخصات فایل:
179,000 تومان
118,000 تومان
پرداخت و خرید قرارداد

آیا داشتن قرارداد ادمین اینستاگرام امری ضروری است؟ امروزه با گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از کسب‌وکارها و افراد، برای معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات خود از این پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است که بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد. از این رو، بسیاری از کسب‌وکارها برای مدیریت صفحه اینستاگرام خود از خدمات ادمین‌های اینستاگرام استفاده می‌کنند.

قرارداد ادمین اینستاگرام یک سند قانونی است که بین ادمین و کارفرما تنظیم می‌شود و حقوق و تعهدات طرفین را مشخص می‌کند. این قرارداد از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند از بروز بسیاری از اختلافات و مشکلات جلوگیری کند.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله چگونه از تمپلیت ریلز اینستاگرام استفاده کنیم را در وبلاگ راندمانو مطالعه نمایید.

بدون قرارداد کار نکنید!

قرارداد ادمین اینستاگرام
  • مشخصات طرفین قرارداد
  • موضوع قرارداد
  • مدت قرارداد
  • وظایف و مسئولیت‌های ادمین
  • حقوق و مزایای ادمین
  • نحوه پرداخت دستمزد ادمین
  • شرایط فسخ قرارداد

مشخصات طرفین قرارداد ادمین اینستاگرام

در ابتدای قرارداد باید مشخصات کامل طرفین قرارداد، از جمله نام، نام خانوادگی، شماره ملی، کد پستی، آدرس و شماره تلفن، قید شود. در پر کردن این قسمت نهایت دقت خود را به کار ببرید. دیده شده است در قراردادها بعضی از فیلدها مثل کد ملی و آدرس طرفین ثبت نشده است و همین عامل پس از بروز اختلاف باعث ایجاد مشکلاتی از جمله محکمه پسند نبودن این قرارداد شده است. پس فراموش نکنید این موارد را به صورت کامل و دقیق در قرارداد ادمین اینستاگرام درج نمایید.

موضوع قرارداد ادمین اینستاگرام

موضوع قرارداد باید به‌صورت صریح و روشن بیان شود. در این بخش باید مشخص شود که ادمین برای مدیریت چه صفحه اینستاگرامی استخدام می‌شود و چه وظایفی را باید انجام دهد. همچنین می‌توان تعداد فالور و فالویینگ‌های صفحاتی که از قبل فعال بوده‌اند را در این قسمت درج کرد تا مرجعی برای گزارش کاری ادمین اینستاگرام باشد.

ما در قرارداد آماده شده تمامی مواردی که می‌تواند به بیان واضح‌تر و صریح‌تر موضوع قرارداد اشاره کند را گنجانده‌ایم و شما می‌توانید بنا به موضوع قرارداد خود صرفاً مشخصات صفحه مورد نظر را جانمایی کنید.

مدت قرارداد ادمین اینستاگرام

مدت قرارداد ادمین اینستاگرام باید به‌صورت دقیق مشخص شود. قرارداد می‌تواند برای مدت معین یا نامعین باشد. در صورتی که قرارداد برای مدت معین باشد، باید تاریخ شروع و پایان قرارداد نیز قید شود. همچنین تاریخ درج شده می‌تواند بار حقوقی قرارداد را بالا برده و به طول مدت زمان قرارداد ادمین اینستاگرام اشاره کند. حتماً توجه داشته باشید که این تاریخ از زمانی که اولین بیع یا پیش پرداخت از طرف کارفرما پرداخت شده باشد، درج گردد. چرا که تاریخی که بدون واریز وجه همراه باشد عملاً بار حقوقی ایجاد نخواهد کرد.

وظایف و مسئولیت‌های ادمین

نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام pdf

در این بخش باید وظایف و مسئولیت‌های ادمین به‌صورت دقیق و روشن بیان شود. برخی از وظایف و مسئولیت‌های معمول ادمین اینستاگرام عبارت‌اند از:

  • تولید محتوای متنی، تصویری و ویدئویی
  • مدیریت پیج اینستاگرام
  • پاسخگویی به نظرات و پیام‌های کاربران
  • تعامل با سایر صفحات اینستاگرامی
  • برگزاری مسابقات و قرعه‌کشی

ما در آژانس راندمانو برای تفهیم بهتر وظایف ادمین صفحه دیگری را برای کارفرما به همراه قرارداد یا پیش نویس قرارداد ارسال می‌کنیم. این صفحه شامل پکیج انتخابی کارفرما از خدمات لیست شده آژانس راندمانو است. در واقع ما کلیه خدمات خود را در قالب سه پکیج (برنزی، نقره‌ای و طلایی) در اختیار کارفرما قرار می‌دهیم تا با وسعت و توانایی‌های مجموعه ما آگاهی داشته باشد و بنا به صلاحدید خود و یا با کمک مشاوران ما پکیج مناسب کسب و کار خود را انتخاب نماید.

پیشنهاد می‌کنیم شما نیز فایلی با توضیحات فوق برای بهتر و بیشتر نشان دادن حرفه‌ای بودن خود در کنار قرارداد برای کارفرما ارسال کنید، که البته می‌توان از آن فایل به عنوان پیوست و توافق صورت گرفته میان ادمین و کارفرما استفاده کرد.

حقوق و مزایای ادمین

در این بخش باید حقوق و مزایای ادمین به‌صورت دقیق و روشن بیان شود. حقوق ادمین می‌تواند به‌صورت ثابت یا متغیر باشد. همچنین، ممکن است ادمین علاوه بر حقوق، مزایایی مانند بیمه، پاداش و … نیز دریافت کند.

مهمترین انگیزه شما برای قبول مسئولیت مدیریت و نظارت بر پیج اینستاگرام کارفرما همین حقوق و مزایای شما است. این قسمت را با دقت و با توجه به توافق‌های از قبل انجام شده با کارفرما پر کنید. به خاطر داشته باشید، قرارداد شما می‌تواند سه ماهه، شش ماهه و یا یکساله باشد، اما با توجه به متغیر بودن میزان تورم در این سال‌ها، پیشنهاد ما این است که قرارداد خود را سه ماهه ببندید و در صورت تمایل کارفرما و رضایت او با فواصل مشخص آن را تمدید کنید.

نحوه پرداخت دستمزد ادمین

در این بخش باید نحوه پرداخت دستمزد ادمین مشخص شود. پرداخت دستمزد می‌تواند به‌صورت نقدی، کارت به کارت یا واریز به حساب بانکی انجام شود. حتماً شماره کارت بانکی، شماره حساب، شماره شبا و بانک مرجع خود را در قرارداد درج کنید و ضمناً نام کامل خود که در شبکه بانکی ثبت شده است را بنویسید تا کارفرما با خیال راحت مبلغ قرارداد را به حساب شما واریز کند. به خاطر داشته باشید حتما فیش واریزی کارفرما را در جایی ذخیره کنید.

شرایط فسخ قرارداد ادمین اینستاگرام

در این بخش باید شرایط فسخ قرارداد مشخص شود. قرارداد می‌تواند به‌صورت یک‌طرفه یا دوجانبه فسخ شود. ما در قرارداد ادمین اینستاگرام کلیه شرایط فورس ماژوری که احتمال دارد بر این قرارداد حاکم شود را درج کرده‌ایم. مواردی همچون قطعی سراسری اینترنت، جنگ، زلزله و … پس با خیال راحت می‌توانید تمامی حق و حقوق خود را از این قرارداد مطالبه نمایید. همچنین در صورت بروز اختلاف نیز راه حل حقوقی استفاد از داوری در متن قرارداد ذکر شده است.

دانلود نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام

نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام را می‌توانید از وب‌سایت‌های مختلف دانلود کنید اما این قرارداد ادمین اینستاگرام که ما برای شما آماده کرده‌ایم با مشاوره و بررسی سه وکیل توانمند که عضو رسمی کانون وکلا کشور هستند تهیه و تدوین شده است. این قرارداد در حدود 30 قرارداد رسمی ما با مشتریانمان مورد استفاده قرار گرفته است و آنقدر کامل، جامع و بدون ایراد بوده است که هیچ کدام از این همکاری‌ها به مشکل بر نخورده است. این تجربه با پایین‌ترین مبلغ در اختیار شما است.

چرا پیشنهاد می‌کنیم قرارداد ادمین اینستاگرام را از راندمانو تهیه کنید؟

خرید قرارداد ادمین اینستاگرام

با کمی جستجو در اینترنت متوجه خواهید شد که نمونه قرارداد ادمین در بسیاری از سایت‌ها به صورت رایگان و یا در ازای پرداخت مبلغی قابل تهیه است اما توجه داشته باشید که در قراردادی که ما در راندمانو برای شما فراهم کردیم علاوه بر ویژگی‌های حقوقی، به ویژگی‌های ظاهری این قرارداد که در نگاه کارفرما بسیار تاثیرگذار است، نیز پرداخته‌ایم. ضمناً این قرارداد ادمین اینستاگرام در سایز استاندارد A4 برای کلیه چاپگرها بهینه سازی شده است. این قرارداد در قالب دو فایل ماکروسافت Word و PDF بوده که در نسخه Word تمامی مشخصات و قوانین و تبصره‌های طبق توافقات طرفین قابل ویرایش می‌باشد.

نکات مهم در مورد دانلود نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام

  • قبل از امضای قرارداد، آن را به‌دقت مطالعه کنید و در صورت وجود هرگونه ابهام، از یک وکیل یا مشاور حقوقی کمک بگیرید.
  • قرارداد را با دقت پر کنید و اطلاعات صحیح را در آن وارد کنید.
  • برای قرارداد حتما دو شاهد در نظر بگیرید.
  • قرارداد را در دو نسخه تهیه کنید و چاپ کنید. هر دو نسخه و تمامی صفحات را امضا کنید.

با امضای قرارداد ادمین اینستاگرام، حقوق و تعهدات طرفین مشخص می‌شود و از بروز بسیاری از اختلافات و مشکلات جلوگیری می‌شود.

قرارداد ادمین اینستاگرام، شما را حرفه‌ای‌تر، منظم‌تر و جدی‌تر در اجرای وظایف خود نشان خواهد داد که عامل بسیار تاثیرگذاری در جهت پیشبرد اهداف کارفرما و مطالبه حق الزحمه شما بر مبنای بندهای مندرج در قرارداد خواهد بود.

4.8/5 از مجموع 51 رای
راندمانو

راندمانو

این مقاله به کوشش تیم محتوا راندمانو تهیه شده است. ما در راندمانو در تلاش هستیم تا مقالاتی تخصصی و آموزشی را با هدف کمک به رشد کسب و کارها در بستر آنلاین تهیه و منتشر کنیم.
راندمانو

راندمانو

این مقاله به کوشش تیم محتوا راندمانو تهیه شده است. ما در راندمانو در تلاش هستیم تا مقالاتی تخصصی و آموزشی را با هدف کمک به رشد کسب و کارها در بستر آنلاین تهیه و منتشر کنیم.

31 نظر

    1. سلام بهروز عزیز
      با اضافه کردن محصول به سبد خرید و ورود به سایت می‌توانید این قرارداد را تهیه کنید و بلافاصله بعد از پرداخت آن را در اختیار داشته باشید.

  1. این قرارداد را هفته پیش خرید کردم و منجر به امضا قرارداد شد. .اقعا از شما ممنونم بسیار قرارداد حرفه ای و کاملی درست کردین. کارفرما نه چیزی تونست کم کنه و نه زیاد حتی به من گفت از این قرارداد معلومه که کارتون رو بلدید. ممنون از شما

  2. سلام . وقت بخیر
    آیا گرفتن سفته از ادمین جایز هست برای اینکه محتوای پیج در صفحات دیگر پخش نشود ؟
    سوال بعدی دسترسی اینستگرام به ادمین جداگانه هست ؟

    ممنون میشم پاسخ شما از قبل

    1. سلام سپیده عزیز
      واقعیت این است که در قانون کار، ماده و تبصره خاصی در مورد اخذ وثیفه و سفته وجود ندارد و همین موضوع باعث مشکلات و اختلاف نظرات زیادی شده است. بنابراین، از نظر قانون درخواست سند ضمانت و سفته از سوی کارفرما، غیرقانونی محسوب نمی‌شود و در صورتی که طرفین قرارداد، یعنی کارمند و کارفرما در مورد ارائه سفته توافق نظر داشته باشند منعی از نظر قانون وجود ندارد. با این حال، بسیاری معتقدند دریافت سفته از کارگر و کارمند به دلیل فشار و نگرانی که به کارمند متحمل می‌شود از نظر اخلاقی و همینطور قانونی چندان پسندیده نیست و در بسیاری از موارد، کارمند تمایلی به این کار ندارد و شاید همین موضوع مانع از امضای قرارداد کار بین آنها شود. اما باید در نظر داشته باشید که بنا بر عرفی که بر جامعه کاری ما حاکم شده است، سفته بیشتر برای در اختیار گذاشتن ماشین آلات و یا ابزارهایی همچون موبایل و لپ تاپ دریافت می‌شود. ضمناً در قراردادی که ما برای شما آماده نموده ایم در ماده شش: تعهدات ادمین به محرمانگی قرارداد اشاره شده است که برای اطمینان کارفرما می‌توانید تبصره لغو و پرداخت خسارت را قید نمایید.
      در خصوص سوال دوم شما، “دسترسی اینستاگرام به ادمین جداگانه است؟” در حال حاضر در اینستاگرام امکان تعریف ادمین با تعریف حدود و اختیارات وجود ندارد. دسترسی به اکانت به منزله دسترسی به تمامی قابلیت‌های اکانت است.

      1. خیلی ممنون . از پاسخ کامل و جامعی که دادید .

        در خصوص وظایف ادمین . آیا برای هر حوزه ادمین در خصوص آن حوزه باید تجربه داشته باشد یا اگر تولید محتوا از سوی کارفرما باشد برای ادمینی که تجربه این کار را ندارد امکان پذیر هست ؟

        1. ‌قطعا متخصص بودن در یک بازار خاص و سابقه مدیریت برای پیج دیگری در آن حوزه مشخص می‌تواند مزیت رقابتی یک ادمین نسبت به ادمین دیگری باشد، اما با توجه به مهارت‌های یک ادمین کار کردن در حوزه دیگری به غیر از مواردی که در رزومه او آمده است به همکاری بیشتر کارفرما با او نیازمند است.

          1. خیلی ممنون بازهم . خیلی مفید و کاربردی بود پاسخ شما .

            بعضی از ادمین ها ادعا میکنند که یک پیج با فالوِیر بالا ایشان ادمین هستند یا بودند . از کجت صحت این موضوع میتواند معلوم شود ؟

          2. سپیده عزیز
            تعداد فالور می‌تواند فاکتوری برای تسلط بر مدیریت یک پیج باشد اما همه ماجرا نیست. مساله مهمی که باید به آن توجه داشته باشید مدل محتوای تولید شده توسط ادمین از لحاظ درگیر کردن مخاطب، ویژگی‌های بصری یک پست یا استوری و حتی کاورهای هایلایت‌های یک پیج، نحوه پاسخگویی به کامنت‌ها، مشاهده قسمت تگ پیج برای مشخص شدن نحوه همکاری با پیج های دیگر برای تبلیغات و … بسیاری از عوامل دیگر می‌تواند معیارهایی برای تشخیص ادمین مناسب برای پیج کسب و کار شما باشد.

  3. این قرارداد برای پروژه یک فریلنسر کاربرد دارد؟ من به سن قانونی رسیده ام.

    1. سلام شوکا عزیز
      بله این قرارداد برای پروژه های فریلنس کارایی بیشتری دارد اما می‌توانید از قوانین حاکم بر این قرارداد برای تنظیم سایر قرارداد های مرتبط با این حوزه هم استفاده کنید. با توجه به قانونی بودن سن شما، مانع حقوقی برای امضای این قرارداد نخواهید داشت.

  4. من قصد دارم این قرارداد را تهیه کنم اما سوالم این است که این قرارداد برای چند پروژه قابل دانلود هست؟

    1. سلام نواب عزیز
      هیچ محدودیتی وجود ندارد! شما می توانید یک بار این قرارداد را تهیه کنید و در تمامی پروژه های خود استفاده کنید. فایل این قرارداد به صورت کاملا قابل ویرایش بوده و شما می توانید به سادگی و با توجه به پروژه ای که در حال اجرای آن هستید، آن را ویرایش کنید.

  5. خدا خیرتون بده، عالی بود. فقط اینکه چجوری میشه قسمت شاهد ها رو حذف کرد؟

    1. سلام فریبا عزیز
      ممنون از شما بابت تهیه این محصول 🙂
      پیشنهاد ما این است برای تثبیت بار حقوقی قرارداد از دو شاهد به غیر از مجری و کارفرما استفاده کنید. در غیر اینصورت و بنا به صلاحدید خود می‌توانید با دبل کلیک کردن بر روی فوتر (پایین هر صفحه) یکی از صفحات را ویرایش کنید و سایر صفحات به صورت خودکار تغییر خواهند کرد.

  6. فکر نمیکردم انقدر کامل باشه نه چیزی تونستم کم کنم نه اضافه! دستتون درد نکنه عالی

  7. واقعا جامع و کامل بو د به همه ادمین ها پیشنهاد میکنم از جای دیگه گرفته بودم به این تمیزی نبود

    1. سلام آزیتا عزیز
      در حال حاضر این پکیج با تخفیف حدود 35 درصدی ارائه شده است. قیمت اصلی پکیج 179 هزار تومان هست که در پوستر پکیج نیز قید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قرارداد ادمین اینستاگرام