راندمانو
بهترین بازی یادگیری مدیریت

بهترین بازی یادگیری مدیریت کسب و کار + دانلود رایگان

چند سال پیش، یکی از دوستانم که علاقه زیادی به کارآفرینی داشت و در این حوزه فعالیت داشت، به من پیشنهاد داد که برای آشنایی بهتر مدیریت کسب و کار یا استارتاپ‌ها، بازی Startup Company رو امتحان کنم.

اون میگفت این بازی بهترین بازی یادگیری مدیریت کسب و کار است. نمیدونم این چه اخلاقیه که من دارم، از همون بچگی دوست داشتم همه چی رو با بازی کردن یاد بگیرم. شاید شما هم هنوز کودک درونتون مثل من فعاله، اگر اینطوره این مقاله برای شما است. من که همیشه به این حوزه علاقه داشتم و عاشق بازی‌های کامپیوتری بودم، با اشتیاق این بازی رو نصب کردم و سفر ماجراجویانه من در این بازی بی نظیر شروع شد.

بهترین بازی یادگیری مدیریت

بازی Startup Company بهترین بازی یادگیری مدیریت کسب و کار و در واقع یک شبیه‌ساز مدیریت کسب و کار و استارتاپه که به شما اجازه میده تا کسب‌وکار خودتون رو از ابتدا تاسیس کنید و به موفقیت برسونید. در این بازی، شما باید با چالش‌های مختلفی مثل جذب سرمایه، جذب مشتری، توسعه محصول و رقابت با رقبا مواجه میشید.

از همون ابتدا شما باید با مهارت‌هایی مثل جذب نیرو یا هدهانت، آموزش حین کار به کارمندان و مدیریت منابع مورد نیاز برای رشد و توسعه کسب و کار را بدست بیاورید. بازی به خوبی مفاهیم کارآفرینی و مدیریت رو به شما آموزش میده و کمک می‌کنه تا مهارت‌های لازم برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق رو کسب کنید.

چرا بهترین بازی یادگیری مدیریت کسب و کار؟

در طول بازی، من با چالش‌های زیادی مواجه شدم، مثل اتمام منابع مالی، ترک کارمندان از شرکت و یا مشکلات بازاریابی و غیره. گاهی اوقات شکست می‌خوردم و مجبور می‌شدم از ابتدا بازی رو شروع کنم. اما هر بار که شکست می‌خوردم، بیشتر یاد می‌گرفتم و در تلاش‌های بعدی موفق و موفق‌تر می‌شدم.

در نهایت، پس از حدود دو هفته تلاش و اشتیاق، موفق شدم در بهترین بازی یادگیری مدیریت کسب‌وکار به موفقیت برسم و شرکت رو سودآور کنم، که البته شاید شما این مسیر رو زودتر طی کنید. جالبه بدونید هیچ چیزی در این بازی تمومی نداره. حتی این بازی به دوران بازنشستگی شما هم پرداخته! اینکه چقدر منابع مالی برای زمان بازنشستگیتون کنار بذارید. براتون جالب نیست؟!
حتی شما می‌تونید چند شرکت داشته باشید و در صورت موفقیت اون شرکت را با قیمت خوب بفروشید! یا شرکت‌های سودآور رقبا رو بخرید و کاربران اون‌ها رو به کسب و کار خودتون اضافه و ادغام کنید! واقعا جالبه.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله ارزش پیشنهادی برند را در وبلاگ راندمانو مطالعه نمایید.

شبیه‌سازی یا مواجهه با واقعیت

شاید شما بازی‌های زیادی رو در حوزه شبیه ساز مدیریت کسب و کار امتحان کرده باشید، حالا چه در موبایل چه در کامپیوتر.

من هم مثل شما بازی‌های زیادی رو امتحان کردم اما بازی Startup Company برای من بیش از یک بازی بود. این بازی به من کمک کرد خیلی بهتر راندمانو (کسب و کار خودمون) رو بشناسم و آماده‌ی گذشتن از چالش‌های حال حاضر یا پیش رو باشم.
فکرش رو بکنید، من در دوره لیسانس 4 سال در رشته مدیریت تحصیل کردم و در دوره ارشد 2 سال در رشته مدیریت بازاریابی، ولی به این شکل مدیریت و بازاریابی را درک نکرده بودم. حتی با داشتن یک شرکت و مدیریت آن! برای اینه که می‌گم: بهترین بازی یادگیری مدیریت کسب و کار!

تجربه شخصی من از بهترین شبیه ساز مدیریت کسب و کار

شبیه ساز مدیریت کسب و کار

من در بازی Startup Company یک شرکت نرم‌افزاری راه‌اندازی کردم. از ابتدا با چالش‌های زیادی مواجه شدم. باید سرمایه جمع می‌کردم، تیم تشکیل می‌دادم، محصول را توسعه می‌دادم و با رقبا رقابت می‌کردم.
در ابتدا، سرمایه‌گذاران به من اعتماد نمی‌کردند. باید تلاش زیادی می‌کردم تا آنها رو متقاعد کنم که ایده من ارزش سرمایه‌گذاری داره.

در نهایت، موفق شدم سرمایه لازم رو جمع کنم و تیمم رو تشکیل بدم. این بماند که در جذب سرمایه‌گذار باید خیلی دقت کنید چون ممکنه کل درآمد شما به ازای هر دلار با درصد زیادی به سرمایه‌گذار تقدیم بشه و شما برشکست بشید.
انقدر حرف و نکته در مورد این بازی هست که واقعا نمیدونم چطوری در قالب یک متن این موارد رو به شما توضیح بدم. ترجیح میدم خودتون دانلود کنید و از بهترین بازی یادگیری مدیریت کسب و کار لذت ببرید.
من در این بازی یاد گرفتم که کارآفرینی چقدر سخت و چالش‌برانگیزه. اما همچنین یاد گرفتم که با تلاش و پشتکار، می‌شه هر چالشی رو پشت سر گذاشت.

دانلود بازی Startup Company استارتاپ کمپانی

بازی استارتاپ کمپانی ساخت کمپانی Hovgaard Game است که ما در راندمانو این بازی رایگان رو برای شما آماده کردیم که میتونید از انتهای مطلب با وارد کردن ایمیل خود این بازی را دانلود کنید. بازی در ایران رایگانه اما در خارج از کشور شما باید حدود 13 دلار برای این بازی هزینه پرداخت کنید. این هم یکی دیگر از مزایای زندگی در ایرانه دیگه، نه؟!

تیر خلاص

به کارآفرینی علاقه دارید؟ مدیریت یک استارتاپ را به عهده دارید؟ به بازی‌های استراتژیک علاقه دارید؟ بازی Startup Company یک بازی شبیه ساز یادگیری مدیریت کسب و کار است. این بازی به شما کمک می‌کنه تا مفاهیم کارآفرینی رو یاد بگیرید و مهارت‌های لازم برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق رو کسب کنید.
اگر شما هم به کارآفرینی علاقه دارید، حتماً بازی Startup Company رو امتحان کنید. این بازی تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای شما خواهد بود.

دانلود رایگان بازی استارتاپ کمپانی
برای دانلود ایمیل خود را وارد کنید.

راهنمای نصب:

  • روی فایل SIMPLEX (آیکن مشکی رنگ با علامت پاور) کلیک کنید.
  • دکمه install را بزنید.
  • منتظر بمانید تا نصب به طور کامل انجام شود. این مرحله ممکن است کمی طول بکشد.
  • یاد بگیرید و لذت ببرید.
4.7/5 از مجموع 17 رای
ایمان ذاکری

ایمان ذاکری

این مقاله به کوشش ایمان ذاکری بنیان‌گذار و مدیر اجرایی و بازاریابی آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو تهیه و منتشر شده است.
ایمان ذاکری

ایمان ذاکری

این مقاله به کوشش ایمان ذاکری بنیان‌گذار و مدیر اجرایی و بازاریابی آژانس پروداکت مارکتینگ راندمانو تهیه و منتشر شده است.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین بازی یادگیری مدیریت